Produkt został dodany do koszyka. Aby złożyć zamówienie przejdź tu.

REGULAMIN SKLEPU

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.FLOSLEK.PL

 

DANE OPERATORA I ADMINISTRATORA DANYCH

 

Serwis www.floslek.pl prowadzony jest przez spółkę Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp. j. z siedzibą w Piasecznie, ul. Geodetów 154, 05-500 Piaseczno, zwaną dalej FLOSLEK. Spółka zarejestrowana jest w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000105842, prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy Wydział XIV Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

telefon: +48 22 270 11 16

NIP: 951-00-23-298

Konto bankowe:

ING 79 1050 1025 1000 0024 1169 6475

 

KLIENT

 

Klientem może byćosoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną. Na potrzeby realizacji zapisów Rozporządzenia Rady UE 2016/679 Klient w rozumieniu obowiązku ochrony danych osobowych jest Użytkownikiem.

 

KONTAKT

 

Z serwisem www.floslek.pl można skontaktować się pod adresem wskazanym powyżej, pod numerem telefonu 48 22 270 11 16 oraz pod adresem e-mail: sklep@floslek.pl.

Serwis służy informowaniu o spółce FLOSLEK i o produktach oferowanych przez spółkę, w tym przede wszystkim o kosmetykach, rejestrowaniu Klientów, zawieraniu i wykonywaniu umów sprzedaży dotyczących w/w produktów.

OFERTA

 

  1. W ofercie sklepu www.floslek.pl znajdują się głównie kosmetyki marki FLOSLEK Laboratorium, dermokosmetyki marki FLOSLEK Pharma oraz produkty oferowane przez FLOSLEK.

  2. Ceny wszystkich produktów w sklepie www.floslek.pl są cenami brutto i zawierają podatek VAT. Ceny wyrażone są w polskich złotych i obowiązują w momencie złożenia zamówienia. Cena jest powiększana o koszty wysyłki zgodnie ze wskazanymi opcjami, których wyboru dokonuje Klient. W podsumowaniu podawana jest łączna cena (produktów oraz przesyłki powiększona o podatek od towarów i usług VAT.

  3. Oferta prezentowana w sklepie internetowym jest stale dostępna. W wyjątkowych przypadkach braku produktu w sklepie www.floslek.pl przy produkcie w widocznym miejscu widnieje adnotacja „Niedostępny”.

  4. FLOSLEK zastrzega sobie prawo możliwości odmowy realizacji zamówienia w przypadku wyczerpania asortymentu, o czym Klient zostanie powiadomiony drogą telefoniczną lub elektroniczną.

  5. Dokumentem potwierdzającym sprzedaż produktu jest paragon fiskalny lub faktura VAT, w zależności od opcji wybranej przez Klienta.

  6. FLOSLEK zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w ofercie.

 

ZAMÓWIENIA

 

Koszyk

 

Wszystkie produkty, które Klient zamierza kupić, musi najpierw dodać do Koszyka.
Aby sprawdzić szczegóły swojego zamówienia należy wybrać pole ”W koszyku”, umieszczone w górnej części ekranu, obok pól „Rejestracja” i „Moje konto”.

Koszyk zawiera listę produktów, wybranych przez Klienta, ilość każdego towaru, jego cenę oraz wartość całkowitą zamówienia.

Będąc już w Koszyku można:

  • zmienić ilość poszczególnych, wybranych i dodanych wcześniej do Koszyka produktów, wpisując ją bezpośrednio do pola i kliknąć link „Przelicz”

  • usunąć produkt za pomocą przycisku „Usuń”

  • zamówić produkty, wypełniając formularz zamówienia oraz wybierając opcję „Przejdź do kasy”

  • kontynuować zakupy klikając na "Wróć do sklepu"

 

Rejestracja

 

  1. W celu złożenia zamówienia w serwisie FLOSLEK, po wybraniu produktów (na stronie www.floslek.pl) i naciśnięciu pola „Przejdź do kasy” Klient może zarejestrować konto w sklepie www.floslek.pl.  Rejestracja polega na wybraniu pola „Przejdź do rejestracji” umieszczonego po prawej stronie ekranu w dolnej części strony, W polu „Login” należy wpisać wymyśloną przez siebie nazwę lub e-mail. W polu „Hasło” należy wpisać wymyślone, indywidualne hasło. Wypełniając formularz rejestracyjny należy również podać następujące dane: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, adres e-mail, numer telefonu.

  2. Po wypełnieniu formularza i naciśnięciu pola „Zarejestruj się” Klient otrzymuje na adres e-mail podany przy zakładaniu konta link potwierdzający rejestrację w sklepie internetowym. Kliknięcie w link jest warunkiem aktywacji konta.

  3. Po dokonaniu aktywacji konta Klient może zalogować się do sklepu www.floslek.pl przy pomocy podanych w trakcie rejestracji loginu oraz hasła.

  4. Posiadanie konta ułatwia i skraca proces zakupów. Umożliwia szybkie zalogowanie się przy następnej wizycie na stronie sklepu www.floslek.pl.  

  5. Dane Klienta podane w procesie rejestracji będą wykorzystywane przez FLSOLEK zgodnie z udzielonymi przez Klienta zgodami, głównie do realizacji zamówienia. Szczegółowo o zasadach przetwarzania danych osobowych można przeczytać w Polityce Prywatności serwisu FLOSLEK.

  6. Zakupów można dokonać również bez rejestracji. Należy wówczas wybrać pole „Zakupy bez logowania”.

 

Przyjęcie zamówienia do realizacji

 

  1. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest:

  • poprawne wypełnienie formularza zamówienia, przede wszystkim pól oznaczonych *(gwiazdką),

  • dokonanie wyboru bezpłatnych testerów (warunkowo),

  • dokonanie wyboru, czy zamówione produkty zapakować na prezent (warunkowo),

  • zapoznanie się z treścią Regulaminu sklepu i oznaczenie opcji „Akceptuję Regulamin” (obligatoryjnie),

  • dodanie adresu e-mail do newslettera (warunkowo),

  • podanie daty urodzenia (warunkowo),

  • zapoznanie się z treścią Polityki Prywatności i oznaczenie opcji „Akceptuję” (obligatoryjnie),

  • wysłanie formularza zamówienia poprzez kliknięcie w pole „Finalizuj zamówienie”.

  1. W kolejnym oknie należy dokonać wyboru opcji dostawy (Poczta Polska, Kurier DHL) oraz metody płatności (przedpłata lub za pobraniem) i wybrać pole „Przejdź dalej”.

  2. W Podsumowaniu zamówienia znajdują się informacje o rodzaju, ilości i cenach produktów, kosztach przesyłki (zależnych od wybranej przez Klienta formy dostawy) oraz podsumowanie łącznej kwoty do zapłaty. W tym miejscu będzie też możliwość wpisania kodu rabatowego – cena produktu/produktów zmieni się po kliknięciu pola „Zmień”. (zasady używania kodów rabatowych określane są w „Regulaminach promocji”, dostępnych na stronie www.floslek.pl.) Na tym etapie Klient może dokonać zmian wybranego asortymentu, opcji dostawy i formy płatności. Aby zakończyć proces zamawiania produktów Klient powinien kliknąć pole „Złóż zamówienie”.

  3. Po złożeniu zamówienia w sklepie www.floslek.pl na wskazany przez Klienta adres e-mail przesłane zostanie Potwierdzenie zamówienia. Po odebraniu e-maila z Potwierdzeniem zamówienia Klient powinien wybrać pole „Potwierdź zamówienie” lub „Anuluj zamówienie”. Na podstawie tej dyspozycji zamówienie będzie realizowane lub zostanie anulowane.

  4. Zamówienia przyjmowane są automatycznie (za pośrednictwem systemu informatycznego) poprzez witrynę internetową www.floslek.pl i przetwarzane są w dni powszednie. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 15:00, a także w soboty, niedziele i święta przetwarzane są w pierwszy dzień roboczy następujący po dniu, w którym złożone zostało zamówienie.

  5. Sklep www.floslek.pl zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku, gdy Klient nie podał wszystkich wymaganych danych bądź wpisał je niepoprawnie.

  6. W przypadku chwilowego braku produktu w magazynie, czas oczekiwania może się nieznacznie wydłużyć, o czym Klient zostanie poinformowany drogą telefoniczną bądź e-mailem. W takim przypadku Klient ma możliwość:

  • zrezygnowania z całego zamówienia

  • zrezygnowania z brakującego aktualnie w sklepie produktu, po to, by paczka została wysłana jak najszybciej.

 

Anulowanie zamówienia

 

Możliwe jest anulowanie niezrealizowanego zamówienia w pierwszym etapie jego składania poprzez kliknięcie na przycisk "ANULUJ ZAMÓWIENIE" w korespondencji z podsumowaniem zamówienia otrzymanej drogą e-mail lub w kolejnych etapach, nie później jednak niż po zmianie statusu zamówienia na "Zrealizowane".

Złożone zamówienie można zmienić lub anulować tylko w przypadku, gdy przesyłka jeszcze nie została wysłana, tzn. przed zmianą statusu zamówienia na „Zrealizowane”.
O zmianie statusu zamówienia Klient będzie informowany drogą e-mail. W przypadku, gdy Klient chce anulować zamówienie ze statusem „Zrealizowane”, może to zrobić jedynie korzystając z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (prawo do zwrotu towaru w ciągu 30 dni bez podania przyczyny). 

 

Faktury VAT

 

Osoby lub firmy chcące otrzymywać fakturę VAT zobowiązane są do wpisania w odpowiednim oknie formularza zamówienia nazwy firmy oraz numeru NIP.
Wpisanie numeru NIP jest jednoznaczne ze zgłoszeniem chęci otrzymania faktury.

 

Płatności

 

Klient sklepu www.floslek.pl ma możliwość dokonania wyboru najbardziej odpowiedniego dla siebie sposobu płatności. Płatność może być zrealizowana w następujący sposób: 

  • płatność przy odbiorze (za pobraniem)
    Klient płaci przy odbiorze paczki listonoszowi, kurierowi lub na poczcie.

  • płatność w formie przedpłaty przelewem na konto firmy Przedpłata przelewem polega na wpłaceniu należności za zamówienie na konto bankowe.

Oto dane naszego konta bankowego w PLN potrzebne do przelewu:

              Bank ING

79 1050 1025 1000 0024 1169 6475

Płatność przelewem bankowym powinna zostać dokonana w terminie 7 dni od dnia złożenia zamówienia. W razie braku płatności Klient otrzyma od FLOSLEK e-mail z przypomnieniem o konieczności dokonania zapłaty. Jeśli Klient nie dokona zapłaty w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane, a Klient otrzyma e-mail z informacją o anulowaniu zamówienia.

Po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie przesyłka jest niezwłocznie wysyłana.

  • płatność on-line (dotpay)
    Możliwość dokonania płatności za pomocą:

    • karty kredytowej - transakcji można dokonać następującymi kartami płatniczymi w PLN, EUR oraz USD: Visa, MasterCard, EuroCard, JCB, Diners Club, PBK Styl, Polcard.

    • przelewem transferowym - transakcji można dokonać przelewami transferowymi

    • e-przelewem –transakcji można dokonać e-przelewem udostępnionym w usłudze dotpay e-przelewy.


Przelewy transferowe i e-przelewy - usługa polega na pełnej integracji zakupu dokonanego w sklepie internetowym z rachunkiem bankowym. Podczas finalizowania zakupu wszystkie szczegóły przelewu są wypełniane automatycznie. Dzięki temu Klient nie musi ręcznie wprowadzać kwoty ani numeru zamówienia, numeru rachunku ani innych danych niezbędnych do poprawnego wykonania wpłaty. Przelew realizowany jest natychmiast, w godzinach księgowania banku.
Płatności on-line należy dokonać po akceptacji wartości zamówienia i kosztów wysyłki.

Przy wyborze płatności on-line zamówienie przyjmowane  jest do realizacji niezwłocznie po otrzymaniu informacji o transakcji z serwisu dotpay, obsługującego płatności on-line. Klient powinien dokonać płatności on-line za zamówienie w terminie 7 dni od złożenia zamówienia. 

 

Dostawa

 

Produkty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej lub przesyłki kurierskiej DHL (dogodną formę dostawy należy zaznaczyć na formularzu zamówienia).

1.   Sposób dostawy dla przesyłek wysyłanych za pobraniem*:

Koszty dostawy dla paczek krajowych o wartości poniżej 200 PLN:

Poczta Polska (14,26 zł)

Kurier DHL (20,50 zł)

*UWAGA: Przy zamówieniach krajowych o wartości powyżej 200 zł dostawa gratis.

W przypadku złożenia przez Klienta kilku zamówień, każde z nich podlega odrębnemu przetworzeniu i realizacji oraz będzie wysłane oddzielnie (koszt wysyłki będzie odrębny dla każdego zamówienia). W przypadku, gdyby Klient życzył sobie, aby wskazane przez niego zamówienia były połączone i wysłane w jednej przesyłce, proszony jest o kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z obsługą sklepu: sklep@floslek.pl. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest otrzymanie odrębnego potwierdzenia zmiany warunków dostawy (dostarczenia kilku zamówień w jednej przesyłce).

2.   Sposób dostawy dla przesyłek wysyłanych po dokonaniu przedpłaty przelewem lub płatnością on-line*:

Koszty dostawy dla paczek krajowych o wartości poniżej 200 PLN:

Poczta Polska (12,41 zł)

Kurier DHL (13,00 zł)

*UWAGA: Przy zamówieniach krajowych o wartości powyżej 200 zł dostawa gratis.

3.  Sposób dostawy dla przesyłek zagranicznych po dokonaniu przedpłaty przelewem lub płatnością on-line:

  • Poczta Polska (62 zł)

 

Czas realizacji

 

Zamówienia realizowane są w ciągu 2-3 dni roboczych od daty złożenia. Na łączny okres oczekiwania na otrzymanie przez Klienta produktu (termin dostawy) składa się czas przygotowania zamówienia do wysyłki przez sklep oraz czas doręczania produktu przez przewoźnika.

 

ZWROTY – PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

  1. Zakupiony towar można zwrócić w ciągu 30 dni, odstępując od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny (co stanowi wydłużenie 14-sto dniowego terminu na odstąpienie od umowy przewidzianego w Ustawie o Prawach Konsumenta).

  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład w piśmie wysłanym pocztą do siedziby Firmy lub pocztą elektroniczną na adres: sklep@floslek.pl). W oświadczeniu o odstąpieniu od umowy Klient powinien wpisać imię i nazwisko, pełny adres pocztowy, numer telefonu i adres e-mail, numer paragonu lub Faktury VAT oraz numer rachunku bankowego właściwego dla zwrócenia kwoty wcześniej opłaconej.

  1. Klient może skorzystać z wzoru Formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Klient może również wypełnić i przesłać jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres sklep@floslek.pl.  Jeżeli Klient skorzysta z tej możliwości, obsługa sklepu prześle Klientowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  1. Podstawą przyjęcia zwrotu jest dowód zakupu towaru: paragon lub faktura, do której będzie wystawiona korekta oraz wypełniony Formularz odstąpienia od umowy, będący załącznikiem do niniejszego Regulaminu.

  2. Zwracany produkt nie może mieć śladów używania: nie mógł być otwierany, uszkodzony, próbowany czy pozbawiony oryginalnego opakowania. Produkty są dostarczane zapieczętowane i w razie gdy opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, nie podlegają zwrotowi.

  3. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie produktu.

 

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

  1. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sklep zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności dotyczące transakcji, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

  2. Zwrotu płatności Sklep dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Klient wskaże inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem płatności.

  3. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  4. Klient odsyła lub przekazuje zwracany produkt na adres: Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp. j.  05-500 Piaseczno, ul. Geodetów 154, (z dopiskiem „Zwrot”) niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle produkt przed upływem terminu 14 dni.

  5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Zwroty przesłane na koszt Laboratorium Kosmetycznego Floslek nie będą przyjmowane.

 

REKLAMACJE

 

  1. Jeżeli po otrzymaniu zakupionego produktu, Klient stwierdzi, że jest on wadliwy lub uszkodzony, powinien niezwłocznie odesłać go na swój koszt, na adres Sklepu: Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp. j.  05-500 Piaseczno, ul. Geodetów 154, (z dopiskiem „Reklamacja”). Do odesłanego produktu należy dołączyć pisemny opis wady lub uszkodzenia.

  2. Po pozytywnym rozpatrzeniu zgłoszonej reklamacji, produkt nią objęty zostanie wymieniony na inny, wolny od wad. Jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów tego produktu), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu do wyboru inne, dostępne produkty.

  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymaniu reklamowanego produktu, a o jej wyniku Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony.

  4. Koszt powtórnej wysyłki towaru w przypadku uznanej reklamacji pokryje Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp. j.

  5. Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp. j. nie ponosi odpowiedzialności za skutki niewłaściwego użycia produktu, niezgodnego z informacją na ulotce lub opakowaniu.

  6. Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp. j. nie wyraża zgody na korzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów, o którym mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823 z dnia 2016.11.09).

  7. W razie negatywnego rozpatrzenia reklamacji Klient otrzyma informację o odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

  8. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). 

 

POZOSTAŁE WARUNKI REGULAMINU

 

  1. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.floslek.pl jest równoznaczne z akceptacją wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu.

  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego iustawyz dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Dz. U. poz. 827)

  3. Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp. j. zastrzega sobie prawo do zmian treści niniejszego Regulaminu bez powiadamiania.

 

ZASTRZEŻENIA PRAWNE

 

Prawa autorskie - wszystkie informacje i zdjęcia produktów są chronione prawami autorskimi. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji na innych stronach internetowych bez naszej zgody. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronach www.floslek.pl użyte są w celach informacyjnych. Zdjęcia produktów mogą odbiegać kolorystycznie w stosunku do rzeczywistych produktów. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy produktów, nazwy firm i ich loga użyte na naszych stronach należą do ich właścicieli.

 

DLACZEGO WARTO ROBIĆ ZAKUPY W SKLEPIE INTERNETOWYM?

 

  • Ze względu na wygodę - ofertę można spokojnie przeglądać w domu, nie tracąc czasu na dojazd, pytanie i szukanie produktów.

  • Szybkość - zamówienie można złożyć w ciągu kilku minut.

  • Swoboda – produkty można oglądać i kupować non-stop. Strona www.floslek.pl działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok.

  • Bezpłatna dostawa - każde zamówienie krajowe o wartości powyżej 200 zł jest premiowane bezpłatną dostawą!

  • Promocje – w e-sklepie czekają na Klientów liczne upusty oraz prezenty.

 

Wszystkie uwagi, propozycje, komentarze prosimy kierować pod adresem:

Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK Furmanek Sp. j. z siedzibą w Piasecznie

ul. Geodetów 154

05-500 Piaseczno

e-mail: sklep@floslek.pl

Zapraszamy na zakupy!

Załącznik nr 1. Wzór Formularza odstąpienia od umowy

Piaseczno, 05.07.2018

EU